پیام استاندار یزد

بسمه تعالي

اول اين عشق، در خرداد بود نيمه خرداد، يك بنياد بود ) امام خميني(

همه ساله خرداد ماه، خاطره خون قيام پانزده خرداد 42 همراه با عزت و عظمت و جهاد ومبارزه سرنوشت ساز حضرت امام خميني (ره) در خاطره ها زنده مي گردد و اينك سالهاست كه خاطره جان سوز رحلت ملكوتي آن بت شكن زمان نيز بدان عجين گرديده و دلهاي عاشقان را درغم فراق مي گدازد.
امروز گر چه غرق در آوازيم اما آن مرغ حق ديريست چهره در نقاب خاك فرو برده است، بوي گل مي آيد و گل رفته است و هنوز در بهار سبزي كه آن معمار انقلاب آفريده است تنفس مي كنيم ليكن او را خوب نشناخته ايم، او مثل صاعقه اي خواب جهان را بهم زد و چون طوفاني خرمن ستمگران را آشفت، با حضور او تبر توحيدي ابراهیمي، عصاي سحرانگيز موسي، دم مسيحاني عيسی و سفينه نجات نوح در خاطره ها زنده شد او شكوه و عظمت تشيع را و اعجاز خون و شهادت را به ارمغان آورد. ما امروز پاسدار آرمان آن ابرمرد تاريخيم و پيماني را كه با او بسته بوديم با پور علي و خلف صالح او رهبر معظم انقلاب اسلامي تجديد كرده ايم و با عشق به او كه امتداد كوثر جوشان ولايت است سرمست و سرافرازيم و بر آن عهديم تا در سال انسجام ملی و وحدت مسلمين در راه برپايي ارزشها و تحقق حقوق حقه اين ملت لحظه اي از پاي ننشينيم.

ما مي توانيم و جوانان و انديشمندان و مردم وفادار و هميشه در صحنه ما با اتحاد و يكپارچگي طعم تلخ ياس و نااميدي را در كام دشمن مستمر خواهند ساخت. آينده از آن صالحان و متقين است و ايران سرزمين مردان خون و شرف و قلم و عرصه شيرمردان و شيرزناني است كه افتخار آفرين روزگارند.

مجددا ياد امام راحل و بت شكن را گرامي مي داريم و رحلت او را به همه مردم دارالعباده تسليت عرض مي كنيم و در همه صحنه هاي حضور و حماسه با شمائیم و در مراسمهاي آن عزيز از دست رفته در اين روزها بخصوص مراسم صبح دوشنبه 14/3/1386درمسجد روضه محمديه حاضر خواهيم بود.

به اميد روزي كه چراغ روشن انديشه به نام نامي قائم آل محمد (ص) بر بلندي خاك پرتوافكن گردد.ان شاا...

ابوالقاسم عاصي

يزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا